Lewis PR: przychód i zysk w górę
Agencja Lewis PR ogłosiła roczne globalne wyniki finansowe za okres od 1 sierpnia 2010 r. do 31 lipca 2011 r. Przychód wzrósł o 14 proc. w ujęciu rocznym, do 35 milionów dolarów, a zanotowany zysk był wyższy o ponad połowę.
Najmocniejszym regionem w całej grupie jest Europa kontynentalna, skąd pochodziło 48 proc. całkowitego przychodu Lewis PR. Znaczny wzrost zanotowano również w USA, gdzie wypracowano jedną trzecią przychodu.
Przychód z usług elektronicznych zwiększył się we wszystkich regionach, a szczególny wzrost odnotowano w obszarze usług doradczych w zakresie social media, SEO oraz produkcji treści elektronicznych.
W poprzednim roku finansowym Lewis ogłosił przejęcie PageOne PR (teraz Lewis Pulse) w USA, rozszerzając tym samym portfolio grupy o usługi w zakresie social media dedykowane kanałowi B2B. Agencja zakończyła również proces integracji z belgijską agencją Leads United, którą przejęła w 2009 roku.
Dołącz do dyskusji: Lewis PR: przychód i zysk w górę