SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Kudłacz w nowym dziale click community

Do zespołu agencji click community dołączyła Magdalena Kudłacz. Objęła stanowisko product managera w nowo utworzonym dziale rozwoju produktów i usług.

Do jej obowiązków należy m.in. zbudowanie marki parasolowej click network, pod którą rozwijać się będą poszczególne dywizje: click community, click apps, click performance, click commerce oraz click content. Wykreowanie i wdrożenie strategii e-marketingowej dla tych dywizji wiąże się z dynamicznym wzrostem firmy click community.

Magdalena Kudłacz od ponad 5 lat zajmuje się marketingiem internetowym. Związana była m.in. z agencją Krakweb.pl, gdzie przez dwa lata była specjalistą ds. marketingu. Pracowała też jako specjalista ds. marketingu internetowego w Nowy Styl Group.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Kudłacz w nowym dziale click community

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl