Mindshare i Initiative najlepszymi domami mediowymi 2008
Mindshare i Initiative zostały uznane domami mediowymi roku 2008 przez prestiżowy magazyn "Advertising Age". Zadecydowały o tym zarówno udane kampanie przygotowane przez firmy, jak i przeprowadzone w nich zmiany organizacyjne.
Największy wpływ na przyznanie Mindshare i Initiative tytułu domów mediowych roku 2008 przez branżowy magazyn "Advertising Age" miały udane kampanie przeprowadzone przez te firmy. Mindshare przygotował razem z koncernem Unilever chińską wersję "Brzyduli Betty" oraz akcję promującą serwis internetowy inthemotherhood.com. Natomiast Initiative zrealizowało kampanię wprowadzającą Hyundaia Genesis oraz akcję reklamową marki MillerCoors.
"Advertising Age" docenił też zmiany w organizacji obu domów mediowych: uproszczenie przez Mindshare struktury wewnętrznej z 12 do 4 działów oraz kluczową funkcję pełnioną w Initiative przez Richarda Beavena, CEO tej firmy. O przyznaniu nagrody zdecydowały też nowe budżety globalne, które zdobyły Mindshare (m.in. LG i Estee Lauder) i Initiative (m.in. Hyundai/Kia i Dr Pepper Snapple Group).
Dołącz do dyskusji: Mindshare i Initiative najlepszymi domami mediowymi 2008