SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moda na sukces” wraca do Polski. Nowe odcinki od kwietnia tylko w internecie

Należący do Grupy TVN serwis wideo na żądanie Player.pl będzie od 1 kwietnia br. udostępniać premierowe odcinki amerykańskiej opery mydlanej „Moda na sukces”. Jej nadawanie po 20 latach w grudniu ub.r. przerwała TVP1.

Player.pl ma udostępniać "Modę na sukces" bezpłatnie od odcinka 6048, czyli kolejnego po ostatnim odcinku pokazanym 9 grudnia ub.r. przez telewizyjną Jedynkę. W nowych odcinkach, pochodzących z 2011 roku, widzowie będą świadkami m.in. zaginięcia Brooke i Thomasa oraz dalszych losów związku Kate i Billa.

Serwis wideo na żądanie Grupy TVN będzie jednym miejscem, gdzie „Modę na sukces” będzie można oglądać w Polsce. Nieoficjalnie wiadomo, że toczyły się też rozmowy na temat emisji serialu w kanale TVN7, ale się nie powiodły. Rezultatu nie dały też negocjacje dystrybutora ze stacjami TV Puls i TV4.

Telewizja Polska zdjęła „Modę na sukces” z anteny po 20 latach nadawania, podczas których w Jedynce wyemitowała ponad 5700 odcinków produkcji. - TVP musi kierować się rachunkiem ekonomicznym i z wyjątkiem pozycji i programów mieszczących się w definicji misji nie może dopłacać do emitowania serialu, który jest przedsięwzięciem czysto komercyjnym - tak decyzję o zaprzestaniu emisji „Mody” tłumaczył w listopadzie ub.r. Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP (więcej na ten temat).

Faktem jest, że widownia „Mody na sukces” znacząco spadła w ostatnich latach, głównie przez ciągłe zmiany jej pory nadawania. W zeszłym roku serial oglądało 490 tys. widzów, a udział Jedynki w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 8,36 proc. i 3,88 proc. Natomiast w 2009 roku oglądalność „Mody” wynosiła jeszcze 2,26 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement, zobacz zestawienie oglądalności z 18 lat).

„Moda na sukces” opowiada o losach rodziny Forresterów, właścicieli domu mody z Los Angeles oraz ich krewnych i znajomych. Opera mydlana produkowana i nadawana na antenie CBS jest od 1987 roku. Sprzedano ją do telewizji z ponad 100 krajów świata.

Dołącz do dyskusji: „Moda na sukces” wraca do Polski. Nowe odcinki od kwietnia tylko w internecie

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
emerytyinternety
oddaje dowód babci żeby mogła wykupić jakiś ultraszybki internet, zabiorę go ponownie przed wyborami jak babcia będzie oglądała MnS. Operatorowi, który będzie oferował internet na pewno nie będzie przeszkadzało, że babcia nie ma żadnego urządzenia do internetów. pożyczę babci mojego smartfona z potłuczoną szybką
0 0
odpowiedź
User
Nick
Tak, nie od dziś wiadomo, że wielbiciele MnS mają ultraszybki internet do oglądania seriali.
TVN zdurniał do reszty jeszcze przed przejęciem czy to już durnota nowych zarządców?
0 0
odpowiedź
User
ekspert
wow ;)

to babinki ze wsi sobie pooglądają ....
0 0
odpowiedź