„Moje Mieszkanie” liderem magazynów wnętrzarskich, „Cztery Kąty” z największym spadkiem
W maju br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Tytuł Agory zanotował największy spadek w zestawieniu, a zyskała tylko „Weranda”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w maju 2016 roku wyniosła 55 835 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 1,50 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem były „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 29,76 proc. do poziomu 35 927 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 34 775 egz., po spadku o 4,81 proc.
Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 9,37 proc. do 7 642 egz.
maj |
Dynamika |
||||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 000 |
55 836 |
55 835 |
108 000 |
55 185 |
55 012 |
1,50% |
Cztery Kąty |
90 000 |
40 056 |
35 927 |
107 000 |
56 505 |
51 148 |
-29,76% |
M jak Mieszkanie |
91 000 |
34 795 |
34 775 |
91 500 |
36 833 |
36 532 |
-4,81% |
Weranda |
43 860 |
21 884 |
21 884 |
43 000 |
27 983 |
27 983 |
-21,80% |
Dobre Wnętrze |
35 801 |
13 830 |
11 351 |
35 800 |
15 002 |
12 430 |
-8,68% |
Dom & Wnętrze |
22 500 |
11 642 |
7 642 |
20 700 |
7 685 |
6 987 |
9,37% |
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem, wynoszącym 34,61 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „Dom & Wnętrze”. Z kolei największy spadek odnotowały tutaj „Cztery Kąty” - było to 25,28 proc.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
maj |
kwiecień |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 000 |
55 836 |
55 835 |
108 388 |
56 674 |
56 674 |
-1,48% |
Cztery Kąty |
90 000 |
40 056 |
35 927 |
120 000 |
53 273 |
48 082 |
-25,28% |
M jak Mieszkanie |
91 000 |
34 795 |
34 775 |
91 400 |
45 350 |
45 350 |
-23,32% |
Weranda |
43 860 |
21 884 |
21 884 |
43 000 |
27 021 |
27 021 |
-19,01% |
Dobre Wnętrze |
35 801 |
13 830 |
11 351 |
35 800 |
14 578 |
12 049 |
-5,79% |
Dom & Wnętrze |
22 500 |
11 642 |
7 642 |
24 620 |
10 548 |
5 677 |
34,61% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem magazynów wnętrzarskich, „Cztery Kąty” z największym spadkiem