SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Moje Mieszkanie” najbardziej w dół, “Weranda” liderem wzrostu

“Cztery Kąty” mimo spadku utrzymały pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników wnętrzarskich w marcu br. Najwięcej straciło “Moje Mieszkanie”, a największym wzrostem pochwalić się może “Weranda”.

Sprzedaż ogółem “Czterech Kątów” (Agora SA) w marcu 2011 roku wyniosła 98 611 egz. i była o 17,1 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę w zestawieniu zajął miesięcznik “M jak Mieszkanie” (Murator SA), który sprzedał się w marcu br. w nakładzie 44 812 egz., notując spadek o 2,2 proc. względem marca 2010 roku.

Na trzecim miejscu znalazło się pismo “Moje Mieszkanie” (Murator SA) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 41 892 egz. To mniej o 18,4 proc. niż rok wcześniej, co jest największym spadkiem w zestawieniu.

Największy wzrost zanotowała zajmująca czwarte miejsce “Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot), której sprzedaż ogółem poszła do góry w trzecim miejscu br. o 15,6 proc. do 28 025 egz.

Wirtualnemedia.pl marzec
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Cztery Kąty 98 611 118 885
M jak Mieszkanie 44 812 45 812
Moje Mieszkanie 41 892 51 353
Weranda 28 025 24 233
Dobre Wnętrze 17 251 17 162
Dom & Wnętrze 14 717 15 153


Porównując dane z marca br. do danych z lutego br. widać, że największy wzrost sprzedaży zanotowały “Cztery Kąty” (o 20,1 proc.), a najwięcej straciło pismo “Dobre Wnętrze” (Murator, spadek o 17,9 proc.). 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP marzec luty
Tytuł Sprzedaż ogółem
Cztery Kąty 98 611 82 081
M jak Mieszkanie 44 812 44 488
Moje Mieszkanie 41 892 49 576
Weranda 28 025 27 524
Dobre Wnętrze 17 251 21 018
Dom & Wnętrze 14 717 15 211


 

Dołącz do dyskusji: “Moje Mieszkanie” najbardziej w dół, “Weranda” liderem wzrostu

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fiona
A jak sprzedaż tygodników opinii? Od czasu sukcesów "Uważam Rze" jakoś rankingi znikły.
0 0
odpowiedź
User
mar
Takie pisma można porównać do małego portaliku wnętrzarskiego, patrząc na zasięg...
0 0
odpowiedź
User
hehe
Jak czaczkowska była w Werandzie, to podniosła sprzedaż. To ciekawe, że dobrych ludzi się nie próbuje zatrzymać
0 0
odpowiedź