SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MPG pracuje dla piwa Budweiser

Dom mediowy MPG zwyciężył w przetargu organizowanym przez Grupę CEDC (m.in. BOLS, Żubrówka, Soplica, Absolwent) na obsługę kampanii reklamowej piwa Budweiser - "To je pivo, Ceske pivo".

Kampania, która została zaplanowana na lipiec i sierpień b.r., obejmuje reklamę telewizyjną w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.

Kampania ma na celu budowę świadomości marki oraz wsparcie realizacji celów sprzedażowych.

W przetargu oprócz MPG brały udział jeszcze dwa inne domy mediowe.

Dołącz do dyskusji: MPG pracuje dla piwa Budweiser

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl