SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MTV Polska i sieć H&M ze wspólną akcją promocyjną

MTV Polska oraz sieć H&M organizują wspólny konkurs. Jego uczestnicy mogą wygrać m.in. bilety na londyński koncert Beyonce.

W konkursie mogą wziąć udział osoby, które zrobią zakupy w dowolnym sklepie sieci H&M oraz kreatywnie opiszą, dlaczego chcą się wybrać na koncert Beyonce. Do wygrania jest 10 wycieczek do Londynu, na które można zaprosić dwoje przyjaciół. W stolicy Wlk. Brytanii będzie można zrobić zakupy w sklepie H&M, zwiedzić miasto oraz 30 kwietnia wziąć udział w koncercie Beyonce.

Dodatkowo organizator przygotował dla 150 osób karty upominkowe na zakupy w H&M. W akcję zaangażowana jest Patricia Kazadi, która będzie towarzyszyła zwycięzcom konkursu w Londynie.

Akcji towarzyszy kampania, w ramach której na antenie MTV Polska, Comedy Central Polska,  TVN i TVN7, w internecie oraz na Facebooku emitowane są spoty z udziałem bloggerów modowych.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział MTV Polska w rynku w marcu br. wyniósł 0,07 proc. (więcej na ten temat).
 

Dołącz do dyskusji: MTV Polska i sieć H&M ze wspólną akcją promocyjną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl