Przestrzenna reklama promuje Mercedesa klasy G
Do końca czerwca potrwa wizerunkowa kampania reklamowa Mercedesa klasy G. Obejmuje ona niestandardowe działania na nośnikach reklamy zewnętrznej firmy Jet Line.
Reklamy przedstawiają odświeżony wizerunek klasycznego samochodu terenowego, Mercedesa klasy G. Charakterystyczna sylwetka auta na jednoznacznym tle mają tworzyć spójny i klarowny komunikat. W kampanii outdoorowej ten przekaz został wzmocniony przestrzennym elementem poza obrysem tablicy reklamowej.
Zadaniem Jet Line było wyprodukowanie i zamontowanie przestrzennych elementów tworzących - wraz z klasycznym plakatem - całość obrazu. Kampania Mercedesa klasy G została zrealizowana na zlecenie agencji mediowej Zenith (Publicis Media). Potrwa do końca czerwca.
W kwietniu rozpoczęła się globalna kampania Mercedesa klasy A, która podkreślała, w jaki sposób auto dostosowuje się do kierowcy.
Dołącz do dyskusji: Przestrzenna reklama promuje Mercedesa klasy G