Show Magdy Gessler wygrywa z konkurencją
Nadawany w TVN-ie reality-show „Kuchenne rewolucje” po trzech odcinkach ma 2,56 mln widzów i wygrywa z propozycjami konkurencyjnych stacji.
Program nadawany jest w soboty o 18.00. TVN w czasie jego emisji ma 20,68 proc. udziału w grupie 4+, czyli więcej od konkurencyjnych stacji. Udział zajmującej drugie miejsce w tym paśmie TVP 1 wynosi bowiem 18,39 proc. (kanał pokazuje wtedy m.in. serial. „Komisarz Rex”, programy „Za kulisami Jedynki”i „Kabaretowa Jedynka” oraz kulisy „Modelek”), TVP 2 – 15,40 proc. („Panorama”, „Wideoteka dorosłego człowieka”), a Polsatu – 12,19 proc. („Wzór”, „Wydarzenia”) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
„Kuchenne rewolucje” jeszcze lepszy wynik osiągają w grupie komercyjnej 16-49, gdzie udział TVN w czasie emisji programu to 24,59 proc. Rok temu stacja w tym paśmie miała gorszy wynik w tej grupie (19,38 proc. udziału), natomiast w 4+ notowała podobne wyniki jak teraz (2,61 mln widzów i 20,60 proc. udziału).
Dane telemetryczne pokazują, że reality-show śledzą głównie kobiety, widzowie w wieku 30 -39 lat i po pięćdziesiątce oraz mieszkańcy miast.
W programie „Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni.
Oglądalność "Kuchennych rewolucji" odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
06-03-2010 | 2 407 644 | 18,54% | 21,29% |
13-03-2010 | 2 673 402 | 21,84% | 26,54% |
20-03-2010 | 2 603 923 | 21,85% | 26,12% |
średnia | 2 561 432 | 20,68% | 24,59% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji programu
Wszyscy 4+ | |||
Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
TVN – Kuchenne rewolucje | 2 561 432 | 7,12% | 20,68% |
TVP 1 | 2 273 041 | 6,32% | 18,39% |
TVP 2 | 1 902 922 | 5,29% | 15,40% |
Polsat | 1 507 117 | 4,19% | 12,19% |
Profil widowni reality-show
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 35,48% | 74 |
Kobiety | 64,52% | 124 | |
Wiek | 4-9 | 3,25% | 54 |
10-15 | 5,26% | 75 | |
16 - 19 | 2,47% | 43 | |
20 - 24 | 3,89% | 48 | |
25 - 29 | 7,74% | 87 | |
30 - 34 | 11,38% | 139 | |
35 - 39 | 8,67% | 122 | |
40 - 44 | 5,22% | 81 | |
45 - 49 | 7,03% | 99 | |
50 - 54 | 9,81% | 119 | |
55 - 59 | 9,98% | 132 | |
60+ | 25,30% | 130 | |
Wlk. miasta | Wieś | 30,80% | 79 |
< 50 tys. | 24,49% | 102 | |
50-100 tys. | 11,50% | 134 | |
100-200 tys. | 8,99% | 113 | |
> 200 tys. | 24,21% | 119 | |
Zawód | Top management | 7,94% | 102 |
Pracownicy średniego szczebla | 18,05% | 125 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,86% | 98 | |
Emeryci | 33,24% | 133 | |
Inni | 20,91% | 64 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 46,82% | 102 |
Średnie | 31,28% | 106 | |
Wyższe | 13,39% | 117 | |
Inne | 8,51% | 66 |
Dołącz do dyskusji: Show Magdy Gessler wygrywa z konkurencją
Mam taką hipotezę co do jesiennej ramówki TVN. W przyszłym sezonie TVN będzie nadawał w soboty o 20.00 Usta Usta. Pytanie jest co z Mam Talent. Zostanie przesunięty na 21, lub ta edycja TzG będzie ostatnią i MT będzie emitowany o 20 w niedzielę. Wydaje mi się, że ta druga opcja jest bardziej prawdopodobna. TVN musi dać odpocząć widzom od TzG i pokazać, że potrafi go zastąpić czymś równie dobrym. Ciekawe czy się odważy na taki krok?
A może Usta Usta będą leciały po 22 w niedzielę, po TzG. To chyba mało prawdopodobne.