SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ShowMax wchodzi na polski rynek. Ma emitować serial „Ucho Prezesa”

Nowe odcinki serialu „Ucho Prezesa” Roberta Górskiego będą dostępne na debiutującym w przyszłym tygodniu w Polsce serwisie ShowMax, który należy do koncernu Naspers - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

ShowMax to serwis typu SVoD (z odpłatnymi treściami) należący do międzynarodowego koncernu mediowego Naspers. Działa na zasadach podobnych do Netflixa czy Amazon Prime Video, a wchodząc na lokalne rynki stara się wzbogacić ofertę także o produkcje z danego kraju.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się nieoficjalnie, że w Polsce w ramach tej strategii w ShowMaxie ma się pojawić m.in. serial Roberta Górskiego „Ucho Prezesa”. Wojciech Orszulak, manager artysty mówi w rozmowie z nami: - Nie mogę potwierdzić tej informacji, ale także nie mogę jej zaprzeczyć.

Z naszych informacji wynika, że serial miałby być dalej emitowany na portalu YouTube, ale także być dostępny na platformie ShowMax. O tym, że od 15 lutego serial wróci na YouTube, pisaliśmy pod koniec stycznia.

Robert Górski przyznał niedawno, że serial trafi ponownie na Youtube. Mówił też, że pieniądze wykłada partner, którego nazwy nie chciał zdradzić. Z naszych informacji wynika, że partnerem tym ma być ShowMax.

ShowMax ma ruszyć w Polsce prawdopodobnie w środę 15 lutego. Za rozwój serwisu odpowiada Maciej Sojka, który wcześniej pracował m.in. w Google, ITI Neovision i TVN24.

Według Antyweb abonament w Showmax miesięcznie ma kosztować 19,90 zł, dostępne pozycje będzie można oglądać na desktopie jak i na urządzeniach mobilnych. Aplikacje są już dostępne w sklepach w języku polskim.

ShowMax zadebiutował w 2015 roku w Afryce, aby oferować dostęp do światowych produkcji dla tamtejszego rynku. Obecnie jest dostępny w 65 krajach na całym świecie m.in. w Danii, Kanadzie, Francji, Niemczech czy Wielkiej Brytanii.

Pierwszy odcinek „Ucha Prezesa” zanotował jak dotąd na Youtube 6,8 mln wyświetleń, drugi - 5,8 mln, trzeci - 6,3 mln, czwarty - 4,9 mln.

Ucho Prezesa odc. 1 – Nowy gabinet

Ucho Prezesa odc. 2 – Zarządzanie przez kryzys

Ucho Prezesa odc. 3 – Coś wisi w powietrzu

Ucho Prezesa odc. 4 – Na czym stoimy?

Dołącz do dyskusji: ShowMax wchodzi na polski rynek. Ma emitować serial „Ucho Prezesa”

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
t
Nie znam. Nazwa kojarzy się raczej z serwisem "nie dla dzieci". Po co wykładać pieniądze na produkcję i umieszczać ją równolegle u siebie i na youtube?
0 0
odpowiedź
User
pop
Po co mam płacić abonament na nową usługę, skoro te same treści mam na Netflixie, a Ucho prezesa - za darmo na Youtubie? #JanuszeMarketingu
0 0
odpowiedź
User
alek
A nie prościej jest pokazać w tvp?
0 0
odpowiedź