12 nowych osób wzmocniło zespół Sigma Bis
Do zespołu agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU dołączyło 12 nowych osób.
Pracę w agencji mediowej Sigma Bis rozpoczęło 12 nowych osób.
Piotr Trzciński objął stanowisko senior media plannera. Przeszedł z Havas Media, gdzie pracował od 2016 roku. Był tam m.in. senior media expertem.
Marcin Chojnowski został senior media plannerem buyerem. Ostatnio przez ponad 5 lat pracował w domu mediowym Zenith (Publicis Madia), m.in. jako communications planner.
Bartłomiej Jasiński, który objął funkcję media plannera buyera przeszedł z Media Group, gdzie był m.in. media managerem.
Łukasz Walczak – nowy media planner buyer - przez ostatnich 11 lat pracował w biurze reklamy Polsat Media, gdzie był m.in. media planning managerem.
Natalia Mazurkiewicz objęła stanowisko junior SEM specialist. Ostatnio identyczną funkcję pełniła w firmie Solid Security.
Weronika Górecka – media assistant - do Sigmy Bis przeszła z Provident Polska, zaś Justyna Kwaśniewska - senior social media specialist - wcześniej pracowała w LTTM jako senior project manager.
Sylwia Ostaszewska objęła stanowisko junior media planner buyer, Wiktoria Luck – stażystki HR, Justyna Parulska – media assistant, Adrianna Buła – młodszej specjalistki ds. rozliczeń, Łukasz Bogusz – traffic assistant.
Sigma Bis obsługuje mediowo m.in. spółki Skarbu Państwa, w tym PZU, Orlen, Alior Bank, Link4, Telewizja Polska, Poczta Polska.
Na koniec 2022 roku firma zatrudniała 100 osób.
Dołącz do dyskusji: 12 nowych osób wzmocniło zespół Sigma Bis