SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Kammel podniósł widownię Dwójki

"Dzieciaki górą", nadawany w TVP 2 w piątkowe wieczory teleturniej prowadzony przez Tomasza Kammela, ma więcej widzów niż pozycje emitowane przez stację w tym samym paśmie rok temu. Jednak w czasie emisji show Dwójka przegrywa z wszystkimi głównymi konkurentami.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze wydania programu "Dzieciaki górą" (emisja w piątki o 18.55) obejrzało średnio 1,96 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 16,29 proc. w grupie 4+ i w 16,36 proc. w komercyjnej grupie docelowej (16-49). To więcej niż w tym paśmie Dwójka osiągała rok temu - wtedy przyciągała przed ekrany średnio 1,38 mln oglądających, a udział kanału wynosił odpowiednio 11,75 proc. i 10.47 proc.

Mimo poprawy wyników pasma, w którym emitowany jest teraz teleturniej, Dwójkę wyprzedzają w nim pozostałe trzy główne kanały. Liderem jest TVN, nadająca w tym czasie "Fakty", "Sport" i "Pogodę" - programy te ogląda 3,25 mln osób. Dalej plasują się: TVP 1 (gł. "Wieczorynka", "Wiadomości"; 2,36 mln) i Polsat ("Wydarzenia", "Sport", "Pogoda", "Na kocią łapę"; 2,13 mln).

Z analizy danych telemetrycznych wynika, że program oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 10 do 15 lat i powyżej czterdziestki, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

"Dzieciaki górą" to teleturniej, w którym bierze udział siedmioro dzieci i czterech dorosłych, którzy będą muszą zmierzyć się ze sobą rozwiązując zadania i odpowiadając na pytania. Program produkuje firma Endemol Polska.

Oglądalność programu "Dzieciaki górą" odcinek po odcinku

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
26-09-2008 1 885 893 15,88% 15,71%
19-09-2008 2 189 349 17,07% 17,41%
12-09-2008 1 812 210 15,83% 15,81%
średnia 1 962 870 16,29% 16,36%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji teleturnieju


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN 3 245 712 26,93%
TVP 1 2 360 677 19,59%
Polsat 2 128 277 17,66%
TVP 2 - Dzieciaki górą 1 962 870 16,29%

Profil widowni



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 82 39,49%

Kobiety 117 60,51%
Wiek 4- 9 50 3,11%

10- 15 104 7,88%

16 - 19 86 5,34%

20 - 24 51 4,49%

25 - 29 44 3,73%

30 - 34 60 4,72%

35 - 39 72 4,83%

40 - 44 102 6,71%

45 - 49 102 7,89%

50 - 54 115 9,45%

55 - 59 151 10,85%

60+ 169 31,02%
Wlk.miasta Wieś 116 44,69%

< 50 tys. 96 22,82%

50-100 tys. 111 9,92%

100-200 tys. 71 5,64%

> 200 tys. 81 16,94%
Zawód Top management 43 3,55%

Pracownicy szczebla średniego 76 10,20%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 86 16,93%

Emeryci 165 42,72%

Inne 81 26,59%
Wykształcenie Podstawowe 122 53,67%

Średnie 91 27,35%

Wyższe 67 7,99%

Inne 80 10,99%

Dołącz do dyskusji: Tomasz Kammel podniósł widownię Dwójki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl