TVN zdecydowanie przed Polsatem
Telewizja TVN odnotowała w I kwartale 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych. Polsat Sport liderem kanałów tematycznych.
TVN zarobiła w I kwarate 2007 roku 453 515 112 zł, czyli o 103,84 mln zł więcej niż analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 407 846 830 zł (21,64 mln zł mniej niż w 2006 roku).
Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały duży wzrost wpływów reklamowych.
Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobił Polsat Sport - 44,35 mln zł.
Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w I kwartale 2007 roku 1 893 536 423 zł wobec 1 453 769 670 zł w 2006 roku.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | I-III.2007 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: TV | 1 893 536 423 |
TVN | 453 515 112 zł |
POLSAT | 407 846 830 zł |
TVP 1 | 311 119 496 zł |
TVP 2 | 216 874 994 zł |
TV 4 | 54 369 827 zł |
POLSAT SPORT | 44 354 800 zł |
TVN 24 | 35 520 463 zł |
TELE 5 | 34 269 235 zł |
AXN | 33 944 235 zł |
TVN SIEDEM | 28 387 112 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | I-III.2006 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: TV | 1 453 769 670 zł |
POLSAT | 386 002 070 zł |
TVN | 349 673 819 zł |
TVP 1 | 251 403 047 zł |
TVP 2 | 180 003 911 zł |
TV 4 | 39 236 753 zł |
TELE 5 | 33 513 653 zł |
TVN SIEDEM | 25 159 193 zł |
MTV | 21 889 840 zł |
TVN 24 | 20 412 791 zł |
VIVA POLSKA | 15 719 256 zł |
dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Podsumowanie wpływów reklamowych w I kwartale 2007 roku:
Cały rynek (z autopromocją)
Rok / Miesiąc I-III.2006 I-III.2007 Media Wpływy [zł] Wpływy [zł] Telewizja 1 466 176 843 zł 1 905 877 638 zł Radio 301 842 076 zł 359 184 163 zł Gazety 566 336 253 zł 584 301 124 zł Magazyny 459 569 828 zł 494 931 684 zł Razem 2 793 925 000 zł 3 344 294 609 zł
Dołącz do dyskusji: TVN zdecydowanie przed Polsatem