Vizio wciąż liderem na rynku sprzedaży telewizorów LCD
W III kwartale bieżącego roku firma Vizio utrzymała pozycję lidera na amerykańskim rynku sprzedaży telewizorów LCD.
Vizio zachowało pierwszą pozycję pomimo spadku rynkowych udziałów z 13,7 procenta w II kwartale do 13 procent w okresie lipiec - wrzesień - informuje New York Times, powołując się na dane firmy badawczej iSuppli.
Mało znanej firmie, która swoją pozycję zawdzięcza taniej ofercie, po piętach depcze Samsung, który w tym samym okresie zanotował wzrost rynkowych udziałów z 10,8 do 12,8 procenta. Także trzeci Sharp zwiększył swoje notowania: z 9,8 do 12 procent.
Poza pierwszą trójką znalazły się firmy: Sony (10,1 procenta udziałów w rynku, wzrost o 4,1 procenta), Polaroid (9,1 procenta, wzrost o 0,6 procenta) oraz Philips (9 procent, wzrost o 1,2 procenta). Pozostali producenci uzyskali w III kwartale łącznie 34,1 procenta udziałów na amerykańskim rynku sprzedaży telewizorów LCD - aż o 9,4 procenta mniej niż w II kwartale.
źródło: NYT
Dołącz do dyskusji: Vizio wciąż liderem na rynku sprzedaży telewizorów LCD