„Warsaw Shore 3” ogląda ponad 100 tys. widzów. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Trzecia edycja reality-show „Warsaw Shore” gromadzi średnio 102 tys. widzów. W porównaniu do drugiej serii, produkcja MTV Polska straciła 20 tys. oglądających, ale jej widownia rośnie z odcinka na odcinek.
Premierowe odcinki „Warsaw Shore 3” na antenie MTV Polska oglądać można w niedziele o godz. 23.00, począwszy od 29 marca br. Trzy pierwsze odcinki obejrzało średnio 102 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,24 proc. udziału w grupie 4+ i 1,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Widownia formatu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy miał 86 tys. widzów, a trzeci - już 130 tys.
Trzecia odsłona „Warsaw Shore” w porównaniu do drugiej straciła 20 tys. widzów. Wówczas reality-show po trzech odcinkach (pokazanych w okresie od 20 kwietnia do 4 maja ub.r.) oglądało średnio 122 tys. osób, a jego udział uplasował się na poziomie 1,57 proc. (dane dla grupy 4+ - więcej na ten temat).
Widownia „Warsaw Shore” odcinek po odcinku
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Data |
AMR |
SHR % |
SHR % |
29-03-2015 |
23:00:07 |
85 615 |
1,02% |
05-04-2015 |
23:00:41 |
92 260 |
1,03% |
12-04-2015 |
23:00:25 |
129 511 |
1,73% |
Średnio: |
102 361 |
1,24% |
W czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore” stacja MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,55 proc. plasuje się Eska TV, a kolejne lokaty zajmują stacje muzyczne: 4fun.tv (0,11 proc.) i Viva Polska (0,09 proc.). Taka sama jest kolejność kanałów wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
MTV Polska - Warsaw Shore |
102 361 |
1,24% |
1,86% |
Eska TV |
45 273 |
0,55% |
0,64% |
4fun.tv |
9 093 |
0,11% |
0,21% |
VIVA Polska |
7 392 |
0,09% |
0,08% |
„Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych osób, którzy mieszkają w wynajętej willi, pracują i imprezują. Program jest polską wersją amerykańskiego formatu „Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Golden Media Polska (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore 3” ogląda ponad 100 tys. widzów. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Warsaw Shore Sezon 3 Odcinek 4 Premiera! Tylko u nas
www.warsawshore3odcinek4.oq.pl
Reszta odcinków na oficjalnym blogu
http://warsawshore3pl.blogspot.com/