SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w dwumiesięczniku 'Polish Business Report'

Od numeru listopadowego zajdą zmiany w wydawanym przez wydawnictwo Publishing Room dwumiesięczniku biznesowym "Polish Business Report". Znikną z niego angielskie odpowiedniki artykułów, pojawią się za to nowe działy.

Na stronach zajętych dotychczas przez angielskie tłumaczenia, pojawią się działy "Modne spoty", "Dress code" oraz rubryka o tematyce dotyczącej marketingu prowadzona przez zespół IAA Young Professionals (część Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA). Bez zmian pozostanie cena pisma, która wynosi 9,99 zł.

Magazyn "Polish Business Report" kierowany jest do właścicieli firm i kadry menedżerskiej. Dystrybuowany jest poprzez sieć salonów prasowych Empik, a także poprzez wybrane hotele, ambasady, konsulaty, samorządy lokalne czy punkty doradztwa finansowego w całej Polsce.

Wydawnictwo Publishing Room planuje też w tym roku zmianę zawartości i makiety adresowanego do kobiet pisma "Creme dla niej".

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dwumiesięczniku 'Polish Business Report'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl