Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2020-09-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

OKNOPLAST doceniony w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020



10 września już po raz 9. przyznano nagrody w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Podczas wydarzenia w kategorii strona/zakładka kariera doceniona została firma OKNOPLAST.

Employer Branding Excellence Award jest konkursem skierowanym do pracodawców, którzy w okresie od maja 2019 do momentu wysłania zgłoszenia prowadzili działania mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwijanie i utrzymanie w organizacji pracowników. Konkurs ten jest dla tych, którzy chcą być inspiracją dla innych.

Ideą konkursu jest nagrodzenie tych, którzy potrafią budować markę pracodawcy w sposób kreatywny, ze świadomością najnowszych trendów, technologii oraz oczekiwań kandydatów. Działania te często wymagają odwagi, żeby zaskoczyć i wyróżnić się od innych.

OKNOPLAST doceniony

W konkursie Employer Branding Excellence Award 2020 było 8 kategorii. OKNOPLAST został doceniony za swoją nową zakładkę kariery, w której zainteresowani zatrudnieniem w firmie, znajdą wszystkie niezbędne informacje nt. potencjalnego pracodawcy. Na stronie przedstawiony jest także m.in. cały proces rekrutacji, pełna oferta wraz z benefitami pozapłacowymi jak również działalność firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Nowa strategia komunikacji Employer Brandingowa w OKNOPLAST


Nowa strona kariery OKNOPLAST jest owocem wypracowanej wewnętrznie nowej strategii komunikacji Employer Brandingowej, którą firma sukcesywnie wdraża w ostatnim czasie. Dotyczy ona zarówno obszaru produkcji jak i pracowników biurowych. Jej efekty widoczne są już nie tylko na nowej stronie kariery ale również outdoorze czy profilu na Linkedin i portalach rekrutacyjnych.

Jesteśmy niezwykle dumni z wyróżnienia w konkursie Employer Branding Excellence Award 2020. Bardzo dziękujemy jury za docenienie naszej ciężkiej pracy. Cieszymy się że nasza nowa strategia komunikacji EB jest dostrzegana, a jej efekty już procentują choć to dopiero początek naszych działań w tym obszarze – mówi Joanna Jeziorowska, Dyrektor Personalny w Grupie OKNOPLAST.

OKNOPLAST
press box





Słowa kluczowe:Oknoplast

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS