Platforma handlowa PGE eSklep, należąca do PGE Obrót, rozszerza ofertę polskich produktów. Rośnie też liczba firm współpracujących z platformą w obszarze sprzedaży internetowej.
Rozwój platformy handlowej PGE eSklep wspiera kampanię PGE „Polskie – kupuję to!”, promującą rodzimych przedsiębiorców i zachęcającą do wyboru polskiego asortymentu. Obecnie PGE eSklep oferuje blisko 3,5 tys. polskich produktów. Prowadzone są również rozmowy z kilkunastoma kolejnymi partnerami, głównie małymi i średnimi polskimi firmami.
- Coraz więcej podmiotów dostrzega potencjał naszej platformy handlowej i chce promować swoje produkty za pośrednictwem PGE eSklep. Konsekwentnie rozszerzamy naszą ofertę, a produkty polskie oznaczamy dodatkowym logo, wpisując ich promocję w kampanię Grupy PGE „Polskie – kupuję to!”. Jako największy sprzedawca energii rozwijający kanały zdalnej komunikacji z klientem, nie mamy wątpliwości, że duża część naszej działalności będzie prowadzona w obszarze sprzedaży internetowej. Rozwijamy ten obszar naszej działalności pod kątem sprzedaży naszych produktów i usług, a także asortymentu okołoenergetycznego - mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.
W funkcjonującym od ponad dwóch lat sklepie internetowym swoje produkty i usługi oferują partnerzy z wielu branż. W czerwcu br. w ramach działań związanych z kampanią „Polskie – kupuję to!” na platformie handlowej PGE eSklep uruchomiona została specjalna zakładka z produktami oznaczonymi jako produkt polski z logo „Polskie – kupuję to!”. Dzięki temu klienci, którzy chcą wspierać polskich przedsiębiorców i doceniają wysoką jakość krajowych produktów bez problemu mogą odnaleźć odpowiedni asortyment.
Do grona partnerów PGE eSklep dołączył niedawno wiodący polski producent artykułów AGD, którego asortyment klienci PGE eSklepu mogą obecnie kupić nawet 40 proc. taniej. Oferta obowiązuje do końca listopada br. i dotyczy m.in. odkurzaczy bezprzewodowych, ekspresów do kawy, oczyszczaczy powietrza i innych produktów okołoenergetycznych.
PGE Obrót
press box