Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.
Dla graczy League of Legends Philips przygotował turniej, który rozpocznie się 19 listopada. Wyłonionych zostanie dwóch najlepszych graczy, z których każdy stworzy drużynę z jednym z influencerów zaangażowanych w kampanię - Karolem “Karolkiem” Dąbrowskim i Remigiuszem "Overpow" Puschem. Turniejowi towarzyszyć będzie konkurs - gracze zarejestrowani na stronie głosować będą na stylizacje zarostu inspirowane postaciami z gry LoL. Wariant zarostu, który zdobędzie najwięcej głosów społeczności będzie musiał wykonać przegrany turnieju Philips OneBlade OneWinner podczas streamu finału turnieju 27 listopada.
Dla tych, którzy nie zdecydują się na udział w turnieju, a będą chcieli zawalczyć o ciekawe nagrody, także czeka konkurs. Do wygrania będą gamingowy komputer i akcesoria.
PLKD z wyzwaniem dla fanów FIFY
W grudniu zaś wystartuje akcja skierowana do fanów gry FIFA, którą poprowadzi jeden z najpopularniejszych twórców związanych z tą grą - Damian “PLKD” Kornienko. W ramach wyzwania influencer zaprosi fanów do pomocy przy stworzeniu wirtualnej drużyny. Gracze głosować będą na jedną z kluczowych cech zawodników i maszynki OneBlade, która będzie kluczem w doborze zawodników do meczów na stream 6 grudnia.
Za realizację turnieju, konkursów oraz współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Gameset (grupa LTTM). Wszystkie informacje o wyzwaniach znaleźć można na www.onebladeonewinner.pl