MEC Access - nowa marka stworzona przez Mediaedge:cia
Decyzją Mediaedge:cia trzy dotąd niezależne działy jak MEC Sponsorship, The Leverage Group i Sponsorcom połączą się tworząc nową organizację - MEC Access.
Zadaniem tego nowego połączonego działu będzie przygotowywanie i wdrażanie kompleksowych rozwiązań komunikacji marketingowej z wykorzystaniem sportu, rozrywki, marketingu społecznego.
MEC Access będzie oferował usługę obejmującą zarówno przygotowanie strategii jak i jej wdrożenie, z uwzględnieniem propozycji, obejmujących różne obszary działań takich jak: sponsoring, product placement, eventy, ambient media, ale też sztuka, broadcasting, akcje społeczne, udział gwiazd, film, muzyka, sport, działania brand-to-brand oraz projekty łączące wszystkie te obszary.
Oferta MEC Access będzie przygotowywana w oparciu o analizy zachowań konsumentów (tzw. insight), będzie uwzględniać także analizy zwrotu z inwestycji (ROI).
"Obserwujemy rosnące oczekiwania ze strony naszych klientów, którzy są zainteresowani ofertą obejmującą działania z pogranicza sportu, rozrywki i akcji społecznych. Łącząc nasze aktywa, doświadczenie i wiedzę ekspercką na całym świecie pod jedną marką, umacniamy nasze przesłanie i lepiej wykorzystujemy nasze możliwości, tak by dostarczać klientom rozwiązania obejmujące wszystkie dostępne kanały przekazu" - komentuje Charles Courtier, Global CEO, Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: MEC Access - nowa marka stworzona przez Mediaedge:cia