SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrosty sprzedaży w segmencie pism dla rodziców

Miesięcznik "Mamo, to ja" był w listopadzie 2007 r. najchętniej kupowanym pismem dla rodziców. Kto zyskał najwięcej?

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamo, to ja" (Edipresse Polska), który osiągnął w listopadzie 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 131 862 egz. (wzrost o 27,7 proc. w stosunku do listopada 2007 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora) z wynikiem 107 722 egz.(wzrost o 13,1 proc.), a na trzecim "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią 85 698 egz. (wzrost o 17,38 proc.).

listopad

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mamo, to ja 131862 103247
Dziecko 107220 94791
Mam Dziecko 85698 73008
Twoje dziecko 73663 60820
M jak mama 45337 -
Rodzice 42172 63103


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedaży odnotował miesięcznik "Mamo, to ja".

2007

listopad październik
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mamo, to ja 131862 96098
Dziecko 107220 77291
Mam Dziecko 85698 78855
Twoje dziecko 73663 74479
M jak mama 45337 53391
Rodzice 42172 48789

Dołącz do dyskusji: Wzrosty sprzedaży w segmencie pism dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl